Do této kampaně už není možné se registrovat. Výběr affiliate partnerů byl ukončen.

ZAPOJTE SE JAKO PARTNER
DO KAMPANĚ VÍTA PROKŮPKA

a získejte provizi 30 % (až 4 920 Kč z jednoho prodeje) z celé rodiny produktů, které se budou prodávat v březnové kampani.

Zaregistruje se do kampaně a získej detailní marketingový plán a tipy přímo od autora.

PŘEHLED VŠECH PRODUKTŮ V KAMPANI

OBSAH HLAVNÍHO PRODUKTU

Online trénink vyjednávání
s vyjednavačem

MODUL 1: Základní strategické a praktické otázky, mýty o vyjednávání

Díky tomuto modulu budete o vyjednávání přemýšlet jinak než dosud. Projdete rychlým vstupním testem, který společně rozebereme. Zamyslíme se nad různými výsledky vyjednávání a řekneme si na toto téma něco, co se jinde nedozvíte (a co pozitivně ovlivní vaše vyjednávání). Vyvrátíme nejčastější mýty, které o vyjednávání panují.

MODUL 2: Vyjednávací styly, harvardský koncept, český styl a buldočí styl

Pochopíte, jaký vyjednávací styl vede k žádoucím výsledkům a jaký má naopak za následek neúspěch u jednacího stolu. Uvidíte několik videí vyjednavačů v akci, které podrobně rozebereme a tím se z nich poučíte. Ukážeme si sílu buldočího vyjednávacího stylu. Vyřešíte nejčastější problém, který trápí i pokročilé vyjednavače.

MODUL 3: 37 účinných vyjednávacích technik

Shrneme si techniky, které jste se dosud naučili a přidáme další. Vše vám opět ukážu na příkladech vyjednavačů v akci a doplním mnoho příkladů z praxe profesionálního vyjednavače.

MODUL 4: Zásady úspěšného vyjednávání. Emoce, vnímání, komunikace a asertivita ve vyjednávání

Ukážeme si, jak správně posuzovat zvolenou metodu vyjednávání. Argumenty budeme hledat v reálných vyjednáváních. Naučíte se efektivně zvládat vlastní emoce i emoce druhé strany. Emoce začnou ve vyjednávání pracovat pro vás, nikoliv proti vám. Vysvětlíme si asertivní způsob uvažování, který se vám při vyjednáváních bude hodit. Vyzkoušíte si test asertivity a naučíte se několik asertivních technik, které každé vaše vyjednávání posunou na ještě vyšší úroveň.

MODUL 5: Mantra každého vyjednávání (zájmy vs. pozice), umění klást otázky

V pátém modulu se zaměříme na jednu z nejdůležitějších vyjednávacích dovedností – umění klást otázky. Správné otázky a ve správnou chvíli. Co jsou ovšem správné otázky a jak rozeznat správnou chvíli? Odbouráme převažující vyjednávací styl, který se příliš zaměřuje na pozice a málo na zájmy.

MODUL 6: Jak při vyjednávání nacházet více alternativ a jak využít objektivní kritéria

Šestý modul je zasvěcený hledání. Hledání ještě výhodnějších dohod a alternativ, které na první pohled nejsou vidět. Opět uvedu spoustu příkladů z reálných vyjednávání (z oblasti byznysu o osobního života), na kterých uvidíte, že to v praxi vůbec není jednoduché. Zlepšíte se také v pevnosti svých argumentů a současně posílíte svou vyjednávací flexibilitu. Naučíte se lépe vyvážit dva často protichůdné póly – „co chci já“ vs. „co chtějí oni“.

MODUL 7: Vyjednávání jako proces (fáze vyjednávání) a profesionální příprava

Velká část úspěchu u jednacího stolu vyplývá z vaší schopnosti činit správná strategická rozhodnutí a dobře se na vyjednávání připravit. Proto je tento modul vůbec jedním z nejdůležitějších (i když příprava je v praxi často podceňována – a podle toho to potom u jednacího stolu dopadá).

MODUL 8: Případové studie a aplikace, nejčastější dotazy, shrnutí

Ukážeme si další příklady z praxe a rozebereme několik případových studií, na kterých si ilustrujeme další praktické techniky a strategické chyby, ke kterým často dochází i na nejvyšší úrovni. Podíváme se na vyjednávání v běžných životních i byznysových situacích. Odpovím na nejčastější dotazy, které na trénincích vyjednávání dostávám. A shrnu nejčastější dotazy, které jsem obdržel v rámci našeho online kurzu. Zamyslíme se nad dalšími kroky…

BONUSY PRO AFFILIATE PARTNERY


  • Cena pro prvních 7 nejlepších partnerů

Společná večeře s Vítem Prokůpkem a affil manažerem (v Praze)

  • Cena pro 3 nejlepší partnery

Účast na libovolném živém tréninku Víta Prokůpka (doporučuji: „Třídenní akademie vyjednávání“ – volně navazuje na online kurz)

  • Odměny za přivedené free leady (kontakty)
  • Každý, kdo přivede min. 60 free leadů: tištěná kniha „Psychologie ovlivňování“ (pokud ji už máte, tak poukaz na jakoukoliv jinou knihu v přibližně stejné hodnotě)
  • Každý, kdo přivede min. 120 free leadů: online kurz Víta Prokůpka dle výběru. Možno vybírat z těchto kurzů: Vyjednávání: 25 průlomových technik, Jak odhalit lež, Vyjednávání o ceně.
  • Každý, kdo přivede min. 200 free leadů: další online kurz dle výběru

Jak je našim dobrým zvykem, celá kampaň bude plná nejrůznějších méně či více šílených soutěží a motivací. Můžete se těšit na ceny pevného i kapalného skupenství.

Zkrátka nepřijdou ani lovci zážitků a jiných pochutin affiláckého životního stylu. Máme připravené dárečky pro všechny.

🎊🚀🎉🍔🍾🎁🍸💰🍹💪


AUTOR PROGRAMU

Ing. Vít Prokůpek

je profesionálním vyjednavačem a odborníkem na psychologii ovlivňování, lektorem, konzultantem a koučem působícím na mezinárodní úrovni. Je autorem e-knihy "Psychologie ovlivňování: 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti".

V minulosti byl zaměstnán v oblasti auditu a poradenství u společnosti PricewaterhouseCoopers, kde se podílel na projektech např. pro IBM, E.ON, Agip, NCR, Primagas, AVX a další. Poté působil ve společnosti ČEZ.

Je absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity (obor podniková ekonomika). Ve volném čase rád cestuje, tancuje salsu, lyžuje a hraje šachy. Je členem mezinárodního klubu řečníků Toastmasters International.

Jeho tréninky prošlo několik tisíc lidí z 32 různých zemí a své služby poskytnul již více než 130 firmám.

Ve své lektorské činnosti se zaměřuje především na vyjednávání, psychologii přesvědčování (psychologii ovlivňování) a řešení konfliktních situací, dále na komunikační dovednosti, prezentační dovednosti a rétoriku, prodejní dovednosti, leadership a kariérní poradenství. Je najímán organizacemi jako externí vyjednavač, mediátor a poradce v záležitostech vyjednávání a managementu konfliktů - byl mimo jiné přítomen mezinárodním akvizičním vyjednáváním, vyjednáváním mezi managementem a odbory, řešením konfliktů mezi dodavateli a odběrateli aj. Je považován za předního evropského vyjednavače a poradce v této oblasti.
Všechny své služby poskytuje v češtině a angličtině. Vít rovněž přednáší na Anglo-American University předmět „International Negotiations“ a externě učí na pěti dalších univerzitách (Masarykova univerzita, Univerzita Pardubice, Vysoké učení technické v Brně, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, Karlova univerzita).

HARMONOGRAM KAMPANĚ

1. 3. 2020

zahájení kampaně a otevření 1. Funnelu (video zdarma – 3 vyjednávací techniky 
+ 2 další jako bonus) 

10. 3. 2020

otevřen Funnel 2 (prodej knihy Psychologie ovlivňování za zvýhodněnou cenu + další bonusy)

15. 3. 2020

otevřen Funnel 3 (video zdarma – technika vágního požadavku)

23. - 31. 3. ve 2020

prodejní týden (v rámci některých automatizovaných funnelů bude prodej probíhat i dříve).

31. 3. 2020

ukončení prodeje

5. - 8. 4. 2020

downselly pro ty, kdo nekoupili hlavní produkt (důraz na online kurz „Vyjednávání: 25 průlomových technik“)

9. 4. 2020

otevřen Funnel 4 (spuštěna propagace webináře "Vyjednávání o ceně")

15. 4. 2020 ve 20:00

webinář „Vyjednávání o ceně“ – znovuotevření prodeje

16. - 19. 4. 2020

re-open (prodej hlavního produktu)

od 16. 4. 2020

první vyúčtování a následná výplata provizí (z hlavní části kampaně, z hlavních produktů a vedlejších produktů zaplacených do 15. 4.)

21. - 23. 4. 2020

downsell (obsáhlejší verze webináře „Vyjednávání o ceně“ – placená)

od 5. 5. 2020

druhá výplata provizí (z re-openu – z hlavních produktů)

2. 6. 2020

„finální zúčtování“: třetí výplata provizí (dodatečné downselly a opakované prodeje kratších online kurzů)

od 1. 4. 2020

průběžně, kdykoliv po zbytek roku 2020: offline prodej hromadných firemních licencí (nejvyšší provize!!!)


* S ohledem na vývoj kampaně se může harmonogram měnit. O změnách budete vždy a včas informováni ve skupině na Facebooku a e-mailem.

SPRÁVA A PRAVIDLA AFFILIATE PROGRAMU

Dušan Souček - affiliate manažer

Dušan má za sebou mnohaletou podnikatelskou dráhu offline i online. Je vyhledávaným affiliate manažerem a pomohl podnikatelům vygenerovat tržby přes 25 000 000 Kč. Má za sebou správu affiliate marketingu největších multimilionových online kampaní v oblasti e-learningu v Čechách a na Slovensku. Pod jeho vedením si desítky affiliate partnerů odnášení z kampaní statisícové provize. Společně se svým týmem AffilBest vám poskytne maximální podporu během celé kampaně. Můžete se těšit na profesionální rady i nekonečnou motivaci. #jedemebomby 💣

První & poslední bere provize

Systém je nastavený tak, aby byl spravedlivý pro všechny affiliate partnery.

  • Na kontakty, které přivedete do prvních částí kampaně (než se začne veřejně prodávat) se vztahuje pravidlo první bere. Nemůže se tedy v prodejní části stát, že vám provizi "sebere" jiný affiliate partner. Toto pravidlo platí na všechny kontakty přivedené do 20. 3. 2020.
  • Naopak na všechny nové kontakty, které vstoupí jakkoli do kampaně po zahájení veřejného prodeje 23. 3. 2020 se vztahuje pravidlo poslední bere. 

Ruční dohledávání konverzí

Záleží nám na férovém přístupu a tak ručně dohledáváme a párujeme konverze, které běžné programy nezměří. 

Uzavřená kampaň

Tato affiliate příležitost je k dispozici pouze pro 50 nejlepších partnerů.

Hlavní podmínky affiliate spolupráce na kampani Víta Prokůpka

  • Je zakázáno aktivně nabádat své kontakty, ať zruší objednávku a objednají přej affiliate odkaz partnera, aby získali jeho bonusy. Jakékoli podezření na tyto nekalé praktiky bude mít za následek okamžité zrušení affiliate účtu a ukončení činnosti partnera a zaniknutí jakýchkoliv nároků na provizi.
  • Vlastní bonusy v kampani je možné použít. Mějte ale na paměti, že pro první část kampaně platí pravidlo První bere a je tedy možné, že budete nakonec dávat bonusy i lidem, za které reálně dostane provizi někdo jiný. To je riziko, které vstupem do kampaně berete na vědomí.
  • Platí přísný zákaz spamování a dalších ilegálních aktivit. Především budeme hlídat spamování různých skupin na sociálních sítích. Z povahy kurzu a jména autora prosím uvažujte při propagaci maximálně profesionálně. 
  • Je zakázána jakákoli negativní reklama. Šokující a bulvární články na téma „Proč si nekoupím Prokůpkův online kurz“, atd. Nepoškozujte brand ani produkt.
  • Provize obdržíte za jakýkoli prodej produktu (viz tabulka), který proběhne do 31. 5. 2020. Pokud nebude řečeno jinak, tak na objednávky po tomto datu se již nevztahuje affiliate provize.

Obecné affiliate podmínky spolupráce si můžete prohlédnout zde.
Nejdůležitější body pro kampaň Víta Prokůpka budou vypsány v popisu kampaně v AffilBoxu.

PROČ SE KAMPANĚ ZÚČASTNIT?

  • KvalitnÍ produkt, zároveň jde o nejkomplexnější a nejpraktičtější online kurz vyjednávání na českém a slovenském trhu.
  • Na žádný jiný ani vzdáleně podobný produkt zatím affil kampaň neběžela = neokoukanost.
  • Lektor má vybudovanou expertní značku a v oblasti vyjednávání je považován za odborníka, učí se u něj vyjednávat i jiní lektoři vyjednávání a profesionální vyjednavači, hodně práce už je tedy hotovo – stačí, když to jen řeknete lidem, kteří to ještě nevědí.
  • Lektor je praktik – vyjednávání nejen školí, ale především „dělá“ (zastupuje firmy i jednotlivce jako vyjednavač, připravuje firemní vyjednavače na složitá vyjednávání apod.)
  • Vyšší cena produktu, tedy zajímavé provize.
  • Možnost získat provize na dalších doplňkových produktech (viz tabulka na začátku s přehledem všech produktů, za které můžete získat provize).
  • Vyjednávání je dovednost, kterou v byznysu (i v osobním životě) uplatní každý, stačí to dobře vysvětlit. Český a slovenský trh ještě není tak nasycen a obecně povědomí podnikatelské veřejnosti o této branži není na rozdíl třeba od USA nebo UK vysoké.
  • Lektor (autor produktu) je zároveň hlavním marketingovým stratégem kampaně – většina aktivit je pod jednou střechou a obvykle se dočkáte velmi rychlé reakce na dotazy bez přehazování horkých brambor. 😉

Zaregistruje se do kampaně a získej detailní marketingový plán a tipy přímo od autora.

Do této kampaně už není možné se registrovat. Výběr affiliate partnerů byl ukončen.