Affiliate program

Je to prostředí, které zřizuje inzerent a kam se můžou partneři zaregistrovat. Affiliate program představuje rozhraní, kde partneři najdou své affiliate odkazy, materiály, ale především také podmínky propagace. Majitel affiliate programu je inzerent, který právě určuje podmínky a vytváří prostředí pro propagaci. Podívejte se na naše přehledy affiliate programů v nejrůznějších nikách. Affiliate kampaň Občas … Číst více

Inzerent

Inzerentem se a v affiliate marketingu rozumí někdo, kdo má affiliate program, který můžou affiláci propagovat. Inzerentem tedy je podnikatel, majitel e-shopu, majitel služby, autor infoproduktu, apod. Je to zkrátka obchodní, nebo podnikatel, který prodává něco na internetu a chce aby se jeho produkty nabízeli i affiliate partneři. Aby partneři mohli propagovat, tak musí mít … Číst více

Provize

Provize, to to oč tu běží! Sladká (finanční) odměna za vaši práci. Tedy za propagaci produktů a služeb, které v rámci affiliate programů propagujete. Princip je jednoduchý, propagujete produkty a když si někdo přes váš odkaz objedná produkt tak získáte provizi. Výše provize Výše provize je základní údaj, který najdete v popisu každého affiliate programu. … Číst více

Affiliate web

Affiliate web ve zkutečnosti neexistuje. Je to jenom termín, který používají sami affiláci, nebo affiliate manažeři. Většina lidí, kteří přijdou na váš „affiliate web“ nikdy nic takového neslyšela a ani to nikdy nebudou potřebovat slyšet. Já rád říkám, že existují pouze kvalitní weby které jsou pro lidi užitečné a nabízejí odpovědi na to co na … Číst více

Kdo je to ten affiliate manažer?

V krátkosti by šlo napsat, že affiliate manažer se stará o chod affiliate programu a slouží jako prostředník mezi partnery a inzerentem.  To zní hezky. Ale co konkrétně takový affiliate manažer dělá? Práci affiliate manažera lze rozdělit na tři základní části. Zajišťuje hladký chod affiliate programu Komunikuje s partnery a pomáhá jim s propagací Hledání … Číst více

Affiliate software

Affiliate software zajišťuje spoustu věcí, které by se daly shrnout pod správu affiliate programu. Každý e-shop, nebo podnikatel, který si pořídí affiliate program bude potřebovat nějaký software v kterém bude vše spravovat. Bude potřebovat někde evidovat affiliate partnery. Jejich výkon, konverze a provize. Partneři potřebují samozřejmě vidět také své konverze a provize a další statistiky. … Číst více

Affiliate partner

Affiliate partner. Lidově affilák. Já rád říkám, že je to někdo, kdo má sféru vlivu na cílovou skupinu. A nebo si ji umí vybudovat. Třeba pomocí navštěvovaného affiliate webu. Takže když budete mít e-shop s kávou, tak ideální affiliate partner bude někdo, kdo má sféru vlivu na lidi, kteří pijou kávu. TIP: Affiliate programy o … Číst více

Subpartner

Subpartner, nebo taky subaffilák má stejná práva a povinnosti jako každý jiný affiliate parner.  Jediný rozdíl je v tom, že subpartnera přivedl do affiliate programu jiný affiák.  Některé affiliate programy nabízejí možnost zvát i další subpartnery.  Takže pokud propaguje takový program, tak můžete pozvat své kamarády affiláky.  Budete je mít zaregistrovaný pod sebe.  ✅ Budou … Číst více

Konverzní poměr

Konverzní poměr je ukazatel (metrika) úspěšnosti reklam, prodejních stránek, e-shopů, kampaní, atd. Můžete setkat s otázkou „jaký to má konverzní poměr?“, nebo „jak vám to konvertuje?“ To znamená, že se vás někdo ptá, kolik lidí, návštěvníků musí přivést na vaši stránku, aby získal 1 objednávku. Například, když vaše prodejní stránka konvertuje 5 % znamená to, … Číst více

Konverze

Slovo konverze má pro affiláky skoro posvátný význam. Konverze totiž představuje sladkou odměnu, cíl který chceme dosáhnout veškerou naší aktivitou. Když získáte konverzi znamená to, že někdo přes váš affiliate odkaz uskutečnil objednávku a vy získáváte provizi. A to chceš! Obrázek asi není potřeba příliš představovat. U konverzí (objednávek) můžete vidět výši provize, id objednávek, … Číst více