Co je lead

Lead je potenciální obchod. Tedy je to kontakt na zákazníka, který nějakým způsobem vyjádřil zájem o službu, nebo zboží. Takže to může být někdo, kdo si vyzkouší aplikaci zdarma, stáhne si e-book, nebo se přijde podívat na webinář. Zkrátka vyplní nějaký registrační formulář a inzerent tak získá možnost komunikovat s potenciálním zákazníkem. Existují dokonce affiliate … Číst více

Co je cookie

Jedná se o krátké textové soubory – cookie, které vytváří web během vaší návštěvy a data ukládá do vašeho prohlížeče. Díky tomu, až se někdy na daný web zase vrátíte, bude o vás web už vědět informace, které si dříve uložil. Může se tím výrazně zrychlit načítání některých webů, nebo naopak řídit zobrazení personifikovaných informací, které slouží právě … Číst více

Význam zkratky CTR (míra prokliku)

Zkratka CTR zkracuje označení „click-through rate“, tedy míru prokliku. Termín se používá v on-line prostředí, většinou u reklamních kampaní, ale můžete s CTR hodnotou pracovat i jinde. Ukazuje poměr mezi zobrazením a počtem prokliků – výsledná hodnota je potom v procentech. Dalo by se říct, že hodnota CTR je ukazatelem, jak je reklama efektivní. Čím je hodnota CTR vyšší, tím … Číst více

Co je to kuponový web?

Kuponový web poznáte snadno. Jeho primární zacílení je nabízet kupóny s jedinečnou slevou do různých obchodů, především e-shopů. Slevy jsou to různé, například sleva 200 Kč na vše, sleva jen na určitou kategorii oblečení, procentuální sleva na vše, nebo třeba doprava zdarma. Kuponové weby jsou mezi zákazníky velmi oblíbené, a právě díky tomu jsou zároveň jedněmi z nejúspěšnějších … Číst více