Marketingový funnel

Český překlad je trychtýř. A přestože to není zrovna sexy tak je to velmi výstižný. Marketingový funnel si můžete představit jako jakýkoli proces, který generuje platící zákazníky. Často z kontaktů, který nejeví o službu nebo zboží velký zájem. Do marketingového funnelu patří jakákoli marketingová aktivita. Blog (obsahová strategie) PPC reklamy (akviziční i remarketing) E-mailová komunikace … Číst více

Traffic

Pod tímto anglickým výrazem se úplně normální česká návštěvnost webu. Můžete se tak setkat s informací, jaký traffic přivádějí affiliate partneři do e-shopu. Nebo se vás někdo může zeptat, kde berete traffic na svůj web. Pokaždé jde o to samo, o návštěvnost webu, která je pro každý web naprosto zásadní. Skoro by se dalo říct, … Číst více

Follow-up

Neskrývá se pod tím nic jiného než „následná komunikace“. A je celkem jedno jakou formu tím myslíme. Jestli je to připomínání remarketingovou PPC reklamou, volání telefonem, nebo sms. Ale nejčastěji se follow-up zmiňuje u komunikace e-mailem, kde to dává největší smysl. V affilu se s Follow-upem můžeme setkat na straně inzerenta i na straně affiláka. … Číst více

PPC affiliate

V principu jde o děsně jednoduchou věc. PPC je zkratka z anglické pay-per-click (platba za klik). Abyste mohli spustit takovou reklamu, tak se zaregistrujete do reklamního systému a nastavíte inzeráty. Mezi nejpoužívanější reklamní systémy patří. Facebook ads Adwords (Google) Sklik (Seznam) Proč dělají affiláci PPC reklamy? Protože nejde o nic jiného, než nejrychlejší způsob jak … Číst více

Landing page

Landig page, nebo taky landina, přistávací stránka je vlastně úplně běžný článek, nebo stránka na vašem webu. Říká se tomu takhle „odborně“, protože to je právě cílová stanice, kam chodí trafic (návštěvnost). Typicky se můžete setkat s tím, že někdo řiká. „Na klíčový slova granule pro psy, nejlepší granule pro psy, apod. máme udělanou tuhle … Číst více

Reklamní materiály

Podle množství a kvality reklamních materiálů bezpečně poznáte funkční a kvalitní affiliate program. Čím více a čím aktuálnější reklamní materiály v programu jsou, tím lépe šlape. Je jasné, že se o něj někdo aktivně stará. Což je možné pouze v případě, že to funguje a dává to manažerovi i inzerentovi smysl. Reklamní materiály připravuje právě … Číst více

CTA (tlačítko)

CTA, neboli kóol tůů ekšn prvky jsou jeden ze základních stavebních prvků každého affiliate webu. Říká se tomu CTA, protože to vychází z anglického „call to action“. Jsou to různá tlačítka, bannery a další prvky, které mají přimět návštěvníka kliknout. Mezi nejrozšířenější CTA v affiliate marketingu patří nejrůznější bannery, které si můžete vložit doslova kamkoli … Číst více

Cashback portál

Napadlo vás někdy, že byste se mohli rozdělit o část své provize s lidmi, kteří vám dávají vydělat. Na této krásné myšlence stojí základy Cashback portálů. Jsou to affiliate partneři, kteří motivují své návštěvníky k nákupu tím, že jim vyplatí zpět část jejich provize. Jak to funguje? přijdete na cashback, tam vidíte svůj oblíbený obchod. … Číst více

Affiliate odkaz

Celý ten magic „pasivního“ získávání provizí se děje pomocí affiliate odkazu. Každý affiliate partner má svůj unikátní affiliate odkaz, který používá při propagaci. Získá jej po zaregistrování do affiliate programu. Většinou v affiliate rozhraní najdete své odkazy na několika místech. U popisů kampaní, mezi materiály, nebo si je můžete i přímo generovat. Tady můžete vidět … Číst více

Affiliate síť

Affiliate síť je rozhraní kam se jako partner můžete zaregistrovat a najdete tam několik affiliate programů pohromadě. Pro partnery sítě představují spoustu výhod. Nemusíte se registrovat do jednotlivých samostatných affiliate programů, ale všechny je najdete pod jednou střechou. Není výjimkou, že sítě mají tisíce programů a vy máte tedy opravdu velký výběr. Například tohle je … Číst více