Konverzní poměr

Co je konverzní poměr

Konverzní poměr je ukazatel (metrika) například úspěšnosti nákupu. Nejčastěji se s konverzním poměrem můžeme setkat u e-shopů, kde konverzní poměr vyjadřuje procentuální úspěšnost nákupu. Stejně tak může ale konverzní poměr značit úspěšnost odeslání formuláře nebo například PPC reklamy. Díky konverznímu poměru jasně vidíte, jak se vám v dané oblasti daří a můžete přímo reagovat, třeba upravit strategii. Jak se měří konverzní poměr? Konverzní poměr se počítá jako...

Celý článek
Konverze

Co je konverze

Slovo konverze má jasný význam, a to většinou dotažení obchodu, splnění cíle a podobně. Konverzí se myslí například nákup na e-shopu. Pokud zákazník nakoupí zboží, jedná se o konverzi. Jindy může být konverzí například vyplnění a odeslání formuláře s kontaktem. Konverze je tak ve své podstatě dokončení nějakého předem definovaného cíle. Například v off-line světě může být konverze podpis smlouvy.  Jak zlepšit konverzi? Například v on-line prostředí...

Celý článek
Lead

Co je lead

Slovo lead se používá zejména v internetovém marketingu. Nemá přesný český význam, ale můžeme volně říct, že se jedná o příležitost uzavřít obchod s potenciálním zákazníkem, který už předem projevil zájem – například o služby, schůzku, produkty a podobně. Ve své podstatě se tak jedná o druh konverze. Počtem leadů je také možné měřit, jak efektivní je marketing firmy.  Lead management  Jde především o procesy,...

Celý článek
Co je cookie

Co je cookie

Jedná se o krátké textové soubory – cookie, které vytváří web během vaší návštěvy a data ukládá do vašeho prohlížeče. Díky tomu, až se někdy na daný web zase vrátíte, bude o vás web už vědět informace, které si dříve uložil. Může se tím výrazně zrychlit načítání některých webů, nebo naopak řídit zobrazení personifikovaných informací, které slouží právě pro vás. Affil a Cookies...

Celý článek

Význam zkratky CTR (míra prokliku)

Zkratka CTR zkracuje označení „click-through rate“, tedy míru prokliku. Termín se používá v on-line prostředí, většinou u reklamních kampaní, ale můžete s CTR hodnotou pracovat i jinde. Ukazuje poměr mezi zobrazením a počtem prokliků – výsledná hodnota je potom v procentech. Dalo by se říct, že hodnota CTR je ukazatelem, jak je reklama efektivní. Čím je hodnota CTR vyšší, tím samozřejmě lépe.  Jak...

Celý článek

Co je to kuponový web?

Kuponový web poznáte snadno. Jeho primární zacílení je nabízet kupóny s jedinečnou slevou do různých obchodů, především e-shopů. Slevy jsou to různé, například sleva 200 Kč na vše, sleva jen na určitou kategorii oblečení, procentuální sleva na vše, nebo třeba doprava zdarma. Kuponové weby jsou mezi zákazníky velmi oblíbené, a právě díky tomu jsou zároveň jedněmi z nejúspěšnějších affiliate projektů. Nicméně kupónový web...

Celý článek

Linkbuilding a techniky získávání zpětných odkazů [ukázka]

Neexistuje úspěšný affiliate web, bez masivního portfolia zpětných odkazů. Odkazy, které vedou na váš web rozhodují o tom jak vysoko se bude web zobrazovat ve vyhledávání. Pokud chcete, aby se vaše recenze, články, srovnání a další texty zobrazovaly vysoko ve vyhledání, tak řešení je snadné. Dělejte linkbuilding. ✅ V článku vám ukážeme reálný příklad jak získávat zpětné odkazy a jaké...

Celý článek

Nejpoužívanější WordPress pluginy pro affiliate marketing

Pro affiliate existuje spousta systémů a nástrojů. My se v tomto článku zaměříme na WordPess pluginy pro affiliate, které nám jako affiliate partnerům i manažerům usnadňují práci. PrettyLinks Tento šikovný nástroj využijí zejména affiliate partneři. Plugin Pretty Links umožňuje maskovat affiliate odkazy na vlastní doméně. Můžete tak skrýt affiliate odkaz se všemi jeho parametry pod vámi zvolený název. Plugin vám...

Celý článek

TOP 10 CZ & SK affiliate sítí

Seznam nejlepších affiliate sítí vám urychlí start v začátcích. Vzájemně se mezi sebou affiliate sítě liší například zaměřením, počtem různých kampaní nebo třeba výplatním minimem. Připravili jsme pro vás přehled 10 nejlepších a největších affiliate sítí, kam se vyplatí registrovat. Některé z nich dokonce nabízejí bonus za registraci. Prohlédněte si důkladně seznam CZ & SK affiliate sítí a pečlivě si...

Celý článek

Malá změna CTA + 1.491 Kč měsíčně

Píšete články, recenze, nebo srovnání? Měříte jejich výkon? V tomhle článku vám ukážu drobnou změnu v CTA, která způsobila, že článek najednou začal vydělávat mnohem víc, než před změnou. CTA = call to action Je to tlačítko, banner, nebo jenom link. Zkrátka aktivní prvek, který vybízí čtenáře k akci. Není to okamžitý nárůst po zaindexování. Článek se už...

Celý článek