Subpartner

Subpartner, nebo taky subaffilák má stejná práva a povinnosti jako každý jiný affiliate parner.  Jediný rozdíl je v tom, že subpartnera přivedl do affiliate programu jiný affiák.  Některé affiliate programy nabízejí možnost zvát i další subpartnery.  Takže pokud propaguje takový program, tak můžete pozvat své kamarády affiláky.  Budete je mít zaregistrovaný pod sebe.  ✅ Budou … Číst více

Káva a kávovary affiliate programy

Napadlo vás někdy postavit si affiiate web o kávě a kávovarech? Mě mockrát. Minimálně vždy, když si dávám kafe! Takže několikrát denně. 😂 Ve světě je to velmi oblíbená, skoro už přesycená, nika. V Čechách jsem zatím na pořádný affiliate web o kávě nenarazil. Zatím… E-shopy s kávou a jejich affiliate programy O síle a … Číst více

6 typů affiliate webů a projektů

Hledáte dlouhodobý způsob jak dělat affiliate marketing? Chcete si zajistit příjem z online projektů? Způsobů, jak dělat a vydělávat s affiliate marketingem je hodně. V článku si ukážeme příklady 6 typů affiliate webů (projektů). Cashback portály Kupónové a slevové weby Obsahové a recenzní weby Katalogové weby PPC reklama E-mail marketing Většina konceptů úspěšných affiliate webů … Číst více

Affiliate nika

Nika je oblast v které budujte svůj affiliate web. Pochází to z anglického „niche“. V češtině se můžete setkat s českou nikou i anglickou „nýč“. Znamená to úplně to samé, záleží jenom jestli chce partner mluvit světově a používat anglickou výslovnost, nebo mluví normálně česky. 😉 Když si to přeložíte, tak to znamená „výklenek“. Což … Číst více

Affiliate programy pro výuku cizích jazyků

Výuka angličtiny, němčiny, španělštiny i dalších jazyků není jen záležitost školy. Na trhu existuje spousta metod a také příležitostí. Jde o trh, který je velmi dobrou příležitostí, zejména u rychle se rozvíjejícího online učení. České a slovenské affiliate programy OnlineJazyky.cz Provize: 30 % z ceny nebo 100 Kč každý měsíc Cookies: 90 dní Česká jednička … Číst více

Konverzní poměr

Konverzní poměr je ukazatel (metrika) úspěšnosti reklam, prodejních stránek, e-shopů, kampaní, atd. Můžete setkat s otázkou „jaký to má konverzní poměr?“, nebo „jak vám to konvertuje?“ To znamená, že se vás někdo ptá, kolik lidí, návštěvníků musí přivést na vaši stránku, aby získal 1 objednávku. Například, když vaše prodejní stránka konvertuje 5 % znamená to, … Číst více

Konverze

Slovo konverze má pro affiláky skoro posvátný význam. Konverze totiž představuje sladkou odměnu, cíl který chceme dosáhnout veškerou naší aktivitou. Když získáte konverzi znamená to, že někdo přes váš affiliate odkaz uskutečnil objednávku a vy získáváte provizi. A to chceš! Obrázek asi není potřeba příliš představovat. U konverzí (objednávek) můžete vidět výši provize, id objednávek, … Číst více

Co je lead

Lead je potenciální obchod. Tedy je to kontakt na zákazníka, který nějakým způsobem vyjádřil zájem o službu, nebo zboží. Takže to může být někdo, kdo si vyzkouší aplikaci zdarma, stáhne si e-book, nebo se přijde podívat na webinář. Zkrátka vyplní nějaký registrační formulář a inzerent tak získá možnost komunikovat s potenciálním zákazníkem. Existují dokonce affiliate … Číst více

Co je cookie

Jedná se o krátké textové soubory – cookie, které vytváří web během vaší návštěvy a data ukládá do vašeho prohlížeče. Díky tomu, až se někdy na daný web zase vrátíte, bude o vás web už vědět informace, které si dříve uložil. Může se tím výrazně zrychlit načítání některých webů, nebo naopak řídit zobrazení personifikovaných informací, které slouží právě … Číst více

Význam zkratky CTR (míra prokliku)

Zkratka CTR zkracuje označení „click-through rate“, tedy míru prokliku. Termín se používá v on-line prostředí, většinou u reklamních kampaní, ale můžete s CTR hodnotou pracovat i jinde. Ukazuje poměr mezi zobrazením a počtem prokliků – výsledná hodnota je potom v procentech. Dalo by se říct, že hodnota CTR je ukazatelem, jak je reklama efektivní. Čím je hodnota CTR vyšší, tím … Číst více