Follow-up

Poslední aktualizace:

Neskrývá se pod tím nic jiného než „následná komunikace“.

A je celkem jedno jakou formu tím myslíme.

Jestli je to připomínání remarketingovou PPC reklamou, volání telefonem, nebo sms.

Ale nejčastěji se follow-up zmiňuje u komunikace e-mailem, kde to dává největší smysl.

V affilu se s Follow-upem můžeme setkat na straně inzerenta i na straně affiláka.

  • U inzerenta to je většinou jeho marketingový funnel, kdy je cílem rozplatit lead, který získáme na začátku funnelu na něco „zdarma“.
  • U partnera to je něco podobného, kdy partner získává vlastní lead a na ten potom komunikuje nejrůznější affiliate nabídky z různých programů.

Potom to funguje nějak takhle:

Automatický follow-up

Kouzlo e-mailového follow-upu se skrývá v automatizaci.

Posílání všech následných e-mailů, které mají za cíl získat konverzi totiž můžete zautomatizovat.

Vaší starostí pak bude pouze přivádět nové leady do takového automatu a počítat konverze. 😉

E-mailová automatizace dává ještě jeden obrovský smysl. E-mail marketing je totiž jeden z nejziskovějších marketingových kanálů.

Různé studie se shodují na návratnosti pomalu 4.000 %. Kdy za každou investovanou 1 Kč se vám dlouhodobě vrátí 40 Kč zpět.

Je zvláštní, že situace na trhu je taková, že spousta affiliate partnerů nepracuje s e-mailovou databází a nevyužívá potenciál e-malových follow-upů.

Photo of author

Autor

Dušan Souček

Affiliate manažer, partner a autor Affiliate Výzvy. Affil mě baví už celou řadu let. Aktivně spravuji několik affiliate programů a tvořím affil weby.

Napsat komentář