Neskrývá se pod tím nic jiného než „následná komunikace“.
A je celkem jedno jakou formu tím myslíme.
Jestli je to připomínání remarketingovou PPC reklamou, volání telefonem, nebo sms.
Ale nejčastěji se follow-up zmiňuje u komunikace e-mailem, kde to dává největší smysl.
V affilu se s Follow-upem můžeme setkat na straně inzerenta i na straně affiláka.
- U inzerenta to je většinou jeho marketingový funnel, kdy je cílem rozplatit lead, který získáme na začátku funnelu na něco „zdarma“.
- U partnera to je něco podobného, kdy partner získává vlastní lead a na ten potom komunikuje nejrůznější affiliate nabídky z různých programů.
Potom to funguje nějak takhle:

Automatický follow-up
Kouzlo e-mailového follow-upu se skrývá v automatizaci.
Posílání všech následných e-mailů, které mají za cíl získat konverzi totiž můžete zautomatizovat.
Vaší starostí pak bude pouze přivádět nové leady do takového automatu a počítat konverze. 😉
E-mailová automatizace dává ještě jeden obrovský smysl. E-mail marketing je totiž jeden z nejziskovějších marketingových kanálů.
Různé studie se shodují na návratnosti pomalu 4.000 %. Kdy za každou investovanou 1 Kč se vám dlouhodobě vrátí 40 Kč zpět.

Je zvláštní, že situace na trhu je taková, že spousta affiliate partnerů nepracuje s e-mailovou databází a nevyužívá potenciál e-malových follow-upů.