Co takhle vydělat jednorázově větší objem peněz?
Akční nabídka umí přinést výrazně vyšší počet placených konverzí.
Hned!
Bez zdlouhavého budování projektu.
Podpora akční nabídky inzerenta vám může přinést zajímavý a hlavně okamžitý zisk.
Je to skvělá příležitost jak jednorázově využít vaší sféry vlivu a získat mimořádnou odměnu z affiliate marketingu.
Je nekonečné množství způsobů jak můžete takovou akční nabídku podpořit. Můžete například:
- informovat do své databáze
- přidat příspěvek na Facebook
- napsat o tom článek na blog a ten sdílet
- vysílat živě na Facebook
- udělat webinář (třeba s autorem projektu)
- udělat reklamu
Způsobů je hodně a dnes se podíváme jak udělat efektivní živé vysílání na Facebooku formou rozhovoru s autorem.
Velmi často autoři různých kurzů tuto možnost nabízejí. Je to přirozený způsob propagace. Atraktivní pro vaše publikum i pro vás. Rozhovor s “osobností” podpoří do budoucna i vaši vlastní značku.
Co všechno musíte udělat aby to bylo efektivní (aby z toho byly placené konverze).
1. Správný výběr téma rozhovoru
Jak už jsme řekli obsahem bude rozhovor.
Jenže… Když na Facebook napíšete:
Ve středu budeme vysílat rozhovor s panem XY o jeho novém kurzu XYZ, tak to smrdí prodejem už na první pohled. Nějakou pozornost přitáhnete, ale rozhodně to nebude tak silné jako když napíšete něco konkrétního.
Rozhovor s panem XY o tom jak vyřešit ABC a získat “něco”.
ABC je v tomto případě promyšlená marketingová záležitost. Jedná se o potřebu/problém lidí, o kterém víte, že je trápí a na kterou budou slyšet.
Příklad:
Rozhovor s Dušanem Součkem o tom jak zapojit affiliate marketing a vytěžit více ze své osobní značky.
Téma je zásadní a rozhoduje o tom, jestli se o to lidi vůbec budou zajímat, nebo jestli to přehlédnou jako všechno ostatní.
2. Plánovat
Když máme vybrané téma, tak to musíme naplánovat. Nestačí jenom udělat živé vysílání a doufat, že se lidi přijdou podívat.
Potřebujete o termínu lidi informovat dopředu (stačí pár dní).
Zkrátka musíte zajistit, aby živé vysílání vidělo dostatečné množství lidí. Abyste zkrátka jenom tak nevysílali živě.
- Založte událost na Facebooku a pozvěte lidi.
- Sdílejte naplánovanou událost ve skupinách na FB (to je úplně jiný level, než když ve skupinách sdílíte jeden prodej za druhým).
- Pošlete e-mail na svoji databázi o plánovaném živém vysílání.
- Pošlete info do messengeru.
- Pozvěte lidi ze svých fanpage a osobního profilu na FB.
Nestačí jenom vysílat. Potřebujete si zajistit i nějaké ty diváky. 😉

3. Vzdělávejte a prodávejte
Pro úspěch je zásadní mít kvalitní obsah.
Zapomeňte na ploché kecy, dlouhé úvody, příběhy, atd. Jděte rovnou na věc! Řekněte lidem to co jste slibovali, když jste je zvali na vysílání.
- Pozdravte, představte se a rovnu začněte vzdělávat (rozhovorem).
- Mějte připravené otázky.
- Mějte připravený prodej a akční nabídku!
Můžete i vyzvat lidi aby se ptali. Je to geniální způsob jak zapojit publikum a zvýšit interakci.
S přípravou rozhovoru je mnohem méně práce, než když si připravujete nějakou prezentaci. Je to rychlý obsah.
4. Překvapení = akční nabídka
Mluvte už od začátku o tom, že budete mít pro lidi na závěr prima překvapení. Překvapení nemusí být jenom představení kurzu, jak to většinou bývá a jak to všichni čekají. 😂
O kurzu, který doporučujete můžete klidně mluvit od začátku. Dokonce jej i od začátku můžete začít prodávat (doporučujeme). Nenásilně a přirozeně. Zkrátka jej občas zmíníte v rozhovoru.
Překvapením může být akční nabídka, která platí jenom pro účastníky vysílání a jenom ten den.
- Sleva jenom pro účastníky.
- Dárek pro účastníky.
- Bonus z vlastní dílny.
Vždycky se dá něco vymyslet. 😉 Klidně můžete napsat i affiliate manažerovi, jestli by nebyl na skladně nějaká ta extra akční nabídka.
Mimochodem… Domluvit se na akčním promu nějakého kurzu můžete i když kurz není zrovna v akci. Když máte kvalitní publikum, nebo jste schopný si jej zajistit, tak autoři kurzů i affiliate manažeři vám zařídí akci přímo na míru. Všechno jde, když se chce. 😉
5. Dotáhněte prodej
Vzbudili jste pozornost, přitáhli publikum, odvysílali skvělý rozhovor a představili neodolatelnou nabídku. Teď už to necháme na lidech, aby se rozhodli sami, jestli akční nabídky využijou nebo ne!
Omyl! 🤑
Vy to musíte dotáhnout.
Připomeňte lidem, že akční nabídka dnes končí. Pošlete jim to e-mailem, nebo přidejte komentář k živému vysílání. Nebo příspěvek do skupiny, pokud jste vysílali ve skupině.
Zkrátka udělejte ještě něco, abyste připomněli divákům, že akční nabídka končí. Tohle už 90 % lidí neudělá a protože se jim prostě už „nechce lidi otravovat“.
Není na tom ale vůbec nic špatného. A je to tisíckrát lepší, než když budete posílat 20 e-mailů o konci akce. Jedna nebo dvě připomínky na publikum, které s vámi sledovali rozhovor nikoho nenaštve a vám může maximálně přinést pár dalších placených konverzí.
6. Řekněte lidem proč

V průběhu rozhovoru řekněte lidem, proč by si měli kurz koupit.
Musíte jim to říct vy! ‼️
Nenechávejte to na autorovi. Od něj se to očekává, že bude “prodávat” svůj kurz.
Doporučení od vás bude znít úplně jinak a bude mít větší sílu. Najděte 3 konkrétní důvody proč byste si kurz koupili vy. V ideálním případě by to měli být takové důvody, o kterých se ví, že trápí cílovou skupinu.
Vytáhněte ty důvody na světlo.
A nezapomeňte také říct, proč je akční nabídka tak výhodná!
7. Řekněte to příběhem/příkladem
Krátkým, úderným…
Sdílejte třeba vaši zkušenost s autorem kurzu XY, která vám pomohla vyřešit problém ABC. Diváci nejsou zvědaví na dlouhé představování a životní příběhy. A často je už znají.
Ale když vytáhnete konkrétní situaci, nebo příklad, tak vás budou poslouchat, budou vám věřit a potom budou i nakupovat.