Traffic

Poslední aktualizace:

Pod tímto anglickým výrazem se úplně normální česká návštěvnost webu.

Můžete se tak setkat s informací, jaký traffic přivádějí affiliate partneři do e-shopu.

Nebo se vás někdo může zeptat, kde berete traffic na svůj web.

Pokaždé jde o to samo, o návštěvnost webu, která je pro každý web naprosto zásadní.

Skoro by se dalo říct, že všechny ty věci, ladění SEO, linkbuilding, tvorba obsahu děláme proto, abychom přivedli na své weby co největší traffic, který potom zkonvertuje do objednávek u inzerentů.

A affilákům to přivede provize.

Jaký jsou druhy trafficu?

  • Organický traffic = to jsou lidé, kteří přijdou z Googlu, Seznamu, atd.
  • Traffic ze sociálních sítí = lidi z Facebooku
  • Placený traffic = lidé z PPC reklam
  • Alternativní traffic = z různých alternativních zdrojů (popup okna, bannery, atd.)

Každý má své výhody a nevýhody. U affiliate partnerů je logicky nejoblíbenější organický traffic z vyhledávačů, který je možná ten nejkvalitnější, jaký si můžete představit.

Proto jsou affiliate weby vždy velmi dobře optimalizované pro vyhledávače a affiláci mají velké zkušenosti se SEO.

Photo of author

Autor

Dušan Souček

Affiliate manažer, partner a autor Affiliate Výzvy. Affil mě baví už celou řadu let. Aktivně spravuji několik affiliate programů a tvořím affil weby.

Napsat komentář