Paměťový mág Vašek Posolda a affiliate strategie kampaně EasyLingo

Poslední aktualizace:

Je to člověk jako my všichni, zvládne ale neobčejné věci. I tak bychom mohli představit Vaška Posoldu. Jeho doménou je paměť, se kterou jej dříve trápily stejné nešvary, jako nás všechny. Zapomínání jmen při představení, lístek s nákupem, kde jsme nechali klíče… Však to znáte. Dnes si hravě zapamatuje za 81 sekund 52 kanastových karet, 5000 míst čísla π, apod.

Vašek objevil skryté možnosti naší paměti a tyto techniky předává dál na svém blogu Paměť a učení a taky na Facebooku. Díky tomu má blízko i k projektu EasyLingo, který přivádí neotřelé metody do učení jazyků, s níž zvládnete třeba 100 slovíček denně. Popovídali jsme si s Vaškem o jeho partnerství v EasyLingo affiliate kampani a možnostech, které mu to přineslo.

❓ Proč ses rozhodl pro účast v affiliate programu EasyLingo?

Měl jsem možnost si EasyLingo vyzkoušet a moc se mi líbilo celkové zpracování. Takže skvělý produkt, který lidem opravdu pomůže + zajímavé provize.   

❓ Byla to tvá první propagace, nebo jsi již dříve affiloval? Jaké byly tvé zkušenosti s affiliate marketingem?

Byla to moje první propagace a doufám, že ne poslední. Pokud bude affilate marketing celkově fungovat tak pěkně jako u EasyLinga, bude to bomba.  

To určitě bude a sami k tomu máme hodně co říct. Každopádně, spousta lidí si myslí, že pro affiliate podporu je potřeba buď velká databáze, hodně navštěvovaný blog nebo třeba velký rozpočet na reklamu. Jak to máš ty?

Blog nebo emailová databáze s relevantním publikem určitě pomůže, ale pokud někdo trochu umí Facebook reklamu, tak ani žádnou databázi nepotřebuje. Mně se povedlo získat z FC reklamy za každou investovanou korunu 4 Kč, a to rozhodně nejsem na reklamy expert. Velký rozpočet taky není potřeba. Stačí několik tisíc a člověk už může získat pěkné provize.

Co všechno jsi v rámci propagace EasyLinga dělal?

Využíval jsem svůj blog, emailovou databázi, FC stránku + placenou FC reklamu. Napsat článek nebo natočit video se mi nechtělo, připadalo mi to jako časově náročná investice. Raději jsem přemýšlel, jak sepsat dobrý email, aby měl co největší CTR.

Co z toho pro tebe byla největší výzva? A proč jsi do toho šel?

Asi jediná výzva bylo rozhodnutí o výši peněz, které investovat do reklamy. Zpětně vidím, že jsem do ní mohl investovat větší částku, ale člověk si nemůže být nikdy stoprocentně jistý, jestli se mu peníze vrátí. Jinak, celková propagace byla spíš zábava. Jako práci bych to rozhodně nenazval, i když to práce asi taky je.

Co tě naopak ze strany kampaně překvapilo?

Celkově velký plus byla komunikace s affilate manažery, kteří odpovídali na dotazy, i když bylo třeba půl jedné v noci. Další z velkých plusů bylo ruční dohledávání konverzí, tj. celkově férový přístup. První bere je také zajímavá strategie a hlavně motivující. Člověk se totiž nemusí bát, že celá jeho práce může být zbytečná. Pokud by se totiž objevil nějaký „velký hráč“ mohl by přepsat všechny konverze rozesláním emailu třeba na 50 000 lidí. Ale úplně nejvíc mě překvapily materiály pro partnery. Byly dodány obrázky, bannery, texty pro reklamy a dokonce i avataři. Člověk pak nemusel skoro nic dělat.

Udělala bys dnes něco jinak?

Ano, investoval bych víc peněz do FC reklamy.

Byl to dobrý obchod?

Myslím, že to byl výborný obchod a hlavně to byla zábava. Navíc jsem i získal zajímavé zkušenosti.  

Budeš i nadále pokračovat v propagaci EasyLinga?

Určitě. Byla by škoda s tím přestat.

Doporučil bys ostatním affiliate program EasyLingo?

Rozhodně ano. Díky hotovým materiálům je časová investice minimální a odměnou je hodně slušná provize.

Jaké budou tvé další kroky v affiliate marketingu? Pokud ne v affilu, tak jaké budou ve tvém podnikání?

Díky této zkušenosti se určitě porozhlédnu po dalších příležitostech v affilate a pouvažuji o zavedení aktivní affilate na prodej eBooků i u sebe. Co se týká mého podnikání, tak teď mě čeká aktualizace eBooku “Jak zlepšit svoji paměť”. To bude práce na několik měsíců, psaní je náročné, tak doufám, že se objeví nějaký nový affilate projekt, abych si od toho mohl trochu odpočinout.

Photo of author

Autor

Dušan Souček

Affiliate manažer, partner a autor Affiliate Výzvy. Affil mě baví už celou řadu let. Aktivně spravuji několik affiliate programů a tvořím affil weby.

Napsat komentář